24pikavippi

Vippi tunnetaan lainana, joka antaa helpotuksen monelle hakijalleen. Se on kuin pikavippi tai pikalaina, mutta monet pitävät silti sitä hieman erilaisena lainana. Seuraavassa perehdytään, miksi näin on.

Vippi on kansanläheinen sana, joka juontaa juurensa syvältä stadin slangista. Alunperin sana "vipata" oli koko kansan keskuudessa jopa röyhkeä, mutta sittemmin sana on levinnyt koko maahan. Pikavippiyritykset ovat toimineet tässä asiassa suomen kielen uraauurtajina ja olleet mukana keksimässä uutta suomen kieltä. Tämä suomen kieli on levinnyt vippiyritysten markkinointityön mukana jo laajalti ympäri Suomea.

Sana "vipata" on pesiytynyt suomen kieleen stadin slangista. 24pikavippi

Pikavippiyritysten markkinointi on ollut muiltakin osin hyvin mielenkiintoista. Markkinointi on ollu rajoja rikkovaa, pääasiassa asenteiden tasolla, mutta ajoittain myös lain tasolla. Pikavippimarkkinointi vaatii kekseliäisyyttä ja päättäväisyyttä. Alalla on paljon toimijoita ja kova kilpailu, mikä on johtanut jopa agressiiviseen markkinointiin. Pikavippiyritykset käyttävät markkina-asemaansa häikäilemättä hyödykseen ja suhtautuvat asiakkaaseen vain mahdollisuutena. Olemme kuitenkin etsineet sivustollemme myös yrityksiä, jotka suhtautuvat asiakkaaseen arvokkaana varana. Tällöin asiakas voi luottaa siihen, että häntä kohdellaan kuninkaallisesti ja häntä arvostetaan. Luottakaa siis valintoihimme.